پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3919
-
الف
+

مسعود فروتن در یک سریال تلویزیونی

مسعود فروتن کارگردان سینما و تلویزیون در سریال «پاهای بیقرار» به ایفای نقش می‌پردازد.

مسعود فروتن کارگردان سینما و تلویزیون به گروه بازیگران سریال «پاهای بیقرار» اضافه شد.

به گزارش آی‌فیلم، مسعود فروتن کارگردان سینما و تلویزیون در سریال «پاهای بیقرار» به کارگردانی منوچهر هادی بازی می‌کند. تصویربرداری این سریال به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در شهرک غرب تهران در حال انجام است.

ایرج محمدی درباره سریال «پاهای بیقرار» گفت: شاهرخ استخری در نقش هاتف، سیامک صفاریان در نقش امین، ملیکا شریفی نیا در نقش حدیث و پانته آبهرام در نقش افسانه مقابل دوربین این سریال هستند.

وی با اشاره به بازی مسعود فروتن در این سریال افزود: به تازگی مسعود فروتن کارگردان تلویزیونی و بازیگر و مجری نیز به جمع بازیگران اضافه شده است و در روزهای آتی در قالب یکی از نقش های اصلی این مجموعه مقابل دوربین خواهد رفت. وی در بازیگری نیز به مانند کارگردانی بسیار خوش درخشیده است. از این رو تصمیم گرفتیم که از ایشان برای بازی در این سریال هم دعوت به همکاری کنیم.

فیلمنامه «پاهای بیقرار» به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان نوشته شده و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیان این رویارویی، فرزندان خانواده‌ها هستند. 

این مجموعه تلویزیونی در سه فصل زمان حال و گذشته در 60 قسمت تولید می‌شود و از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. 

از جمله بازیگران اصلی سریال «پاهای بیقرار» می‌توان به مسعود رایگان، پانته آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، آرش مجیدی، مهدی صبایی، لیندا کیانی،افسانه ناصری و سمیرا حسن پور اشاره کرد.

س م / س م

 

نظر شما
ارسال نظر